dimecres, 4 de febrer del 2009

la tècnica i la vida

Això és un avís pels seguidors del "Són Les Mil". Com que encara que mai no ens digueu res via blog (ni via correu, (sonlesmil@gmail.com) que la safata d'entrada fa pena, pobra), doncs sabem que algú o altre escolta el programa quan el pengem aquí al blog i, per tant, us devem una explicació.

Per problemes tècnics de la ràdio (no nostres, aquest cop!), no disposem encara del programa que es va emetre dilluns. El disc dur de l'emissora ha semimort i estan mirar de ressucitar-lo, si tot va bé, divendres o dilluns ja tornarem a tenir l'arxiu del programa i podreu escoltar-lo per aquí, però com que la responsable tècnica del SónLesMil serà fora del país (jejeje) fins dilluns, doncs fins dimarts no tindreu material.

Això sí, la setmana que ve en tindreu dos de cop!

Disculpeu les molèsties.

SLM

4 comentaris:

  1. La responsable tècnica... uhhhh!! que professional tot plegat Carme! I no dius als fans a on vas?? jo crec que m'és d'un té curiositat!


    Als

    ResponElimina
  2. jo de curiositat també en tinc!!! s'explica en el programa???
    (n'estaré pendent!!!)

    això dels blogs "deserts" de comentaris sempre passa! a tothom li agrada escoltar i xafardejar.. però alhora de posar-hi veu o paraules ja costa més i apareix la mandra!
    jo des d'aquí us dic que mil anims i hi afegeixo un "Olé!!" dels meus! La Mete ja us deia informar que sí, sonlesmiliejo sempre que puc!
    felicitats nois!


    Anna.

    ResponElimina
  3. problemes tècnics?
    que estrany, oi?
    i jo amb mil ganes de sentir-nos!

    ResponElimina
  4. i què faré jo ara? que sóc oient de dimecres....
    podrieu penjar el conte d'aquesta setmana, per passar l'estona...


    bon viatge a qui se'n vagi!

    ResponElimina